zondag 1 april 2012

ding 26

Privacy en Veiligheid.
Verschillende linken gelezen en de bibliotheek opgezocht en ook mijn naam. Nu heb ik een naam die veelvuldig voorkomt dus niet alle linken zijn voor mij, zo vind je verschillende naamgenoten. Ik heb mij aangemeld bij Facebook en Hyves dus die beginlink is er wel. Daarna is het zaak dat je deze beveiligt zodat niet iedereen je informatie kan inzien. Ook ben ik op mijn meisjesnaam en op mijn volledige naam te vinden. Dit is mijn inziens niet tegen te gaan of je moet je nergens voor aanmelden en weinig met internet doen! Ik heb geen schokkende dingen over mezelf gelezen. Ook ontkom je er niet aan dat je bij andere mensen genoemd wordt. Blijf dus bewust dat dit gebeurt. Belangrijk is wat je zelf op internet zet. Als je niet wilt dat mensen veel over je weten moet je deze informatie ook niet op internet zetten. Dit houd ik mijn kinderen ook voor. Wees voorzichtig met wat je deelt!

1 opmerking:

  1. Hallo Jut 68,
    Duidelijker kan het niet, mee eens natuurlijk! Je bent er altijd zelf bij met wat je wel cq niet wilt plaatsen. Bikinifoto's? De één heeft er geen problemen mee, de ander wel. Zolang men zich maar bewust is hoe er tegenaan gekeken kan worden. Tsja, blijft persoonlijk.
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen